 |
Forum Mistrzowskiej klasy 3OB z Zespołu Szkół nr 4 w Nowym Sączu C a m p e o n e s
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MAX Farenthide
Administrator

Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 233
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: 10 Lis 2006 Pią 19:42 pm Temat postu: Regulamin |
|
|
I. ZASADY OGÓLNE PANUJĄCE NA FORUM
[1] Forum dyskusyjne służy wymianie poglądów i opinii wszystkich Członków forum.
[2] Posiadanie prywatnej skrzynki (PW) nie jest obowiązkowe.
[3] W prywatnej skrzynce można przechowywać maksymalnie 100 wiadomości.
[4] Temat wiadomości nie może mieć więcej niż 30 znaków i musi zawierać, co najmniej jedną literę albo jedna cyfrę.
[5] W syganturce nie należy umieszczać dużych obrazków (spowalnia wczytywanie sie strony) oraz długich partii tekstu (maksymalnie 550 znaków)
[6] Profile użytkownika są nadawane wg ilości wysłanych postów, dla najaktywniejszych są przewidziane specjalne rangi.
[7] Administrator może na zasadzie wyróżnienia przyznać określony profil danej osobie, bez względu na ilość wysłanych przez nią postów.
[8] Administrator może zablokować dostęp danej osobie do forum bez podania przyczyny, jeśli ta nie przestrzega niniejszego regulaminu.
[9] Sugerujemy - podczas rejestracji lepiej nie podawać niektórych informacji personalnych, niż je podawać blednie.
Informacje te nie będą podawane żadnym osobom ani podmiotom trzecim, jednakże webmaster, administrator i moderatorzy nie będą obarczeni odpowiedzialnością za włamania hackerskie prowadzące do pozyskania tych danych.
[10] Osoby, które będą sztucznie wszczynać zbędne polemiki na forum prowadzące do kłótni lub ostrzejszych wypowiedzi, a także w nich uczestniczyć, będą wykluczane z uczestnictwa na naszym forum.
[11] Forum nasze zakłada aktywność. Oznacza to, ze "zaprosiliśmy" Cię do współpracy z nami, ale oczekujemy, ze oprócz korzystania z masy informacji - będziesz sam owe informacje tworzył. Jest to jedna z najważniejszych zasad na naszym forum.
[12] Użytkownik nie może używać takiego samego avatara jak Administrator lub Moderatorzy.
[13] Zabrania się aktywnego używania dwóch lub więcej kont przez jedną osobę lub specjalnego zakładania kolejnego konta, aby uniknąć nadzoru.
[14] W przypadku zaśmiecania forum przez danego użytkownika dużą ilością postów (krótkich bez głębszej treści) posty te będą usuwane, a w przypadku powtarzalności, konta użytkowników będą zerowane, banowane lub nawet bezpowrotnie usuwane. Jeśli to również nie doprowadzi do poprawy to przy nicku autora pojawi się specjalny dodatek "SPAMER".
[15]Zgadzasz się nie pisać żadnych obraźliwych, obscenicznych, wulgarnych, oszczerczych, nienawistnych, zawierających groźby i innych materiałów, które mogą być sprzeczne z prawem. Złamanie tej zasady może być przyczyną zablokowania konta użytkownika czasowo lub na stale (Tworzone w czasie trwania blokady konta "zastępcze" będą natychmiast usuwane razem ze wszystkimi postami). Aby wspomóc te działania rejestrowane są adresy IP autorów. Administracja zastrzega sobie prawo do wysyłania e-maili pod adres podany przy rejestracji i nie ponosi odpowiedzialności za niepoprawne wpisanie adresu.
[16] Wszelkie skargi i uwagi na temat treści zawartych na forum można zgłaszać do moderatorów
poszczególnych działów lub, jeśli nie ma takowych, do global moderatorów albo administratorów.
[17] Forum NIE odpowiada za treści opublikowane na forum przez osoby trzecie. Przyjmuje jednak uzasadnione wnioski o usuwanie postów (choć nie jest to obligatoryjne).
[18] Autorzy postów godzą się, że treść ich wpisów może zostać w części lub w całości użyta na stronie głównej w celach informacyjnych.
[19] Nie można oferować nielegalnego oprogramowania i plików oraz informowania o miejscu składowania tychże plików.
[20] Osoby nagminnie zakładające tematy czy piszące posty które kolidują z celem forum będą wyłączane z udziału w nim.
[21] Avatary użytkowników forum mają maksymalny wymiar 90 na 90 pikseli.
[22] Nieznajomość zasad panujących na forum nie jest żadnym wytłumaczeniem w razie ich złamania, każdy może poświęcić 5 minut na ich przeczytanie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MAX Farenthide dnia 11 Lis 2006 Sob 22:35 pm, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
MAX Farenthide
Administrator

Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 233
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: 11 Lis 2006 Sob 21:19 pm Temat postu: |
|
|
II. ZASADY WYSYŁANIA WIADOMOŚCI
Przed wysłaniem postu zapytania proszę o sprawdzenie czy owe pytanie nie zostało już postawione przez kogoś innego.
Do sprawdzania służy opcja Szukaj (na górze strony z prawej strony).
[1] Jeśli nie masz nic do powiedzenia, nie wypowiadaj się.
[2] W większości działów, wysyłanie wiadomości dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników
[3] Każdy post przed wysłaniem należy przeczytać ponownie i sprawdzić (opcja "Podgląd wiadomości"); Należy przykładać dużą wagę do poprawności gramatycznej i ortograficznej postu.W przypadku napisania niepoprawnej wiadomości, zawsze można ja edytować i zmienić jej treść (edytować można tylko swoje wiadomości).
[4] Zakaz umieszczania tego samego postu w kilku działach.
[5] Niedozwolone jest zwracanie uwagi innym użytkownikom, ze złamali regulamin. To jest robota dla moderatora, który odpowiednio zajmie się postem.
[6] Wszelka publikacja linków na Forum, wymusza uprzednie sprawdzenie prawdziwości zamieszczanego linka.
[7] Post piszemy małymi literami, zwracamy uwagę na znaki przystankowe, pisanie z dużymi literami, pogrubianie, kolorowanie, zwiększanie czcionki oznacza ze "cos" w swojej wypowiedzi chcesz podkreślić na coś zwracasz uwagę.
[8] Użytkownicy mogą oprócz standardowych wiadomości wysyłanych na forum, wysyłać także prywatne wiadomości, które będą widoczne tylko dla osób, do których zostały wysłane.
[9] Floodowanie, spamowanie poprzez reklamowanie swoich stron nie związanych z tematyką forum, stron pornograficznych, a także obrażanie innych osób, ich poglądów politycznych lub religijnych oraz używanie niecenzuralnych słów jest zabronione i może stać się podstawa do zablokowania dostępu do naszego forum.
[10] Na forum niezbyt stosowne wyrażenia będą cenzurowane
[11] Proszę umieszczać posty we właściwych działach, w przeciwnym wypadku mogą zostać skasowane, przeniesione do właściwego działu albo zamknięte.
[12] Tematy topików powinny być układane jasno i zrozumiale; posty, które są ułożone nieprawidłowo, np. "Pomocy", „Mam problem’’ etc., będą kasowane przez moderatora ew. temat będzie zmieniany na bardziej pasujący do treści, ale to zależy od dobrej woli moderatora. Z każdej nazwy tematu ma wynikać, czego dany wątek dotyczy.
[13] Post = wypowiedź. Nie można wysyłać wiadomości w stylu "Mnie także", "Ja tez chce", "Podeślij także mnie", "heh dobre" itp. Jeżeli chcesz przesłać dla autora prośbę, pochwałę to użyj "Prywatna Wiadomość - PW. Dbamy o poziom dyskusji i tego typu wiadomości będę bezwzględnie i bez uprzedzenia usuwane.
[14] Nie zadawaj pytań, na które padła już odpowiedz; przeglądaj watki toczonych rozmów w obrębie danej grupy tematycznej.
[15] Pomagamy na forum i jednocześnie rozpoczynamy odpowiednie wątki.
[16] Posty powinny dotyczyć treści toczącej się dyskusji. Wiadomości, które nie są związane z tematem zostają automatycznie usunięte przez moderatora lub admina.
[17]Nowo rozpoczęta wiadomość musi determinować do dyskusji. Oznacza to, że rozpoczynany wątek powinien nie tylko być zgodny z w/w zasadami, ale także zawierać krótkie wprowadzenie do zagadnienia, opinię piszącego, a dopiero potem ew. pytanie. Jedynym miejscem na forum gdzie dopuszczalne jest samo pytanie jest dział "Pomoc".
[18]Administracja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi użytkowników. Nie zmienia to jednak faktu, że wszelkie wiadomości powinny być zgodne z obowiązującym prawem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|